Návštěvnost webových stránek: Jak jí navýšit?

Mnoho začínajících firem se potýká se stejným problémem – nedostatečným přílivem nových zákazníků. Jenže právě oni generují zisk a pomáhají firmě růst. Pomoci by mohla reklama, jenže právě ta je pro takové firmy mnohdy cenově velmi nedostupná. Je tedy vůbec možné zákazníky přilákat i s omezenými financemi na vlastní propagaci. Ano, pomoci může PPC reklam nebo SEO optimalizace pro vyhledávače. Pojďme si je nyní představit.

Společné plány

PPC reklama
Zkratka PPC pochází z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Inzerent totiž neplatí za samotné umístění reklamy na konkrétní web, ale za jednotlivé prokliky na tíženou webovou stránku. Díky tomu je možné do reklamy investovat jen tolik, kolik se inzerent rozhodne. Dosah reklamy je možné sledovat jen pár minut od spuštění. Navíc dokáže zacílit na konkrétní skupinu zákazníků.

Internetové vyhledávače pracují s určitým algoritmem, který upřednostňuje déle fungující webové stránky, které se mohou pyšnit bohatou historií a důvěryhodností. Nově vzniklé stránky se tak objevují ve výsledcích vyhledávání daleko za nimi. Díky placené reklamě bude odkaz na vaší stránku mezi prvními v pořadí. Zákazníci si k vám tedy najdou cestu velmi rychle. Reklama PPC Brno nabízí skvělou příležitost, jak přilákat nové zákazníky na vaši webovou stránku.

Reklamní plocha

SEO optimalizace
Hned za placenou reklamou se při vyhledávání objevují weby, jejichž spravovatelé umí pracovat s klíčovými slovy a přinášejí zajímavý a poutavý obsah, který dokáže zaujmout. Mnoho firem ovšem na SEO optimalizaci příliš nevsází, neboť má spíše pozvolný účinek. Na druhou stranu je zapotřebí podotknout, že je ale trvalý. SEO optimalizace přitom není finančně příliš náročná a pomáhá začínajícím webům růst. Vyzkoušejte Brno optimalizace SEO a možná vás výsledek příjemně překvapí.